Zielona Góra 14.09.2021 r.

KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY

Szanowni Państwo,

Drodzy Rodzice i Uczniowie,

W ramach stosowania rozwiązań zapewniających skuteczną drogę wzajemnej komunikacji pomiędzy uczniem i nauczycielem uprzejmie informujemy, że nasza Szkoła korzysta z  możliwości platformy Microsoft Office 365. 

W dniu 13 września br. został wysłany mail z danymi do logowania na podane do szkoły adresy mailowe rodziców/prawnych opiekunów uczniów klas pierwszych i  innych nowoprzyjętych uczniów,. 

Temat maila: Microsoft Office 365 – dane logowania dla ucznia. 

Prosimy o zalogowanie się na http://office.com przy użyciu danych logowania z otrzymanego od szkoły maila. 

Po zalogowaniu uczniowie będą mogli korzystać z osobistych, szkolnych adresów mailowych oraz aplikacji Teams. 

W razie problemów z logowaniem prosimy o informację na adres maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Honorata Górna

Dyrektor PSM I i II st. w Zielonej Górze